Πολιτική Επιστροφών

Συσκευασία σε κακή κατάσταση
Παρακαλείστε να ελέγχεται την συσκευασία όταν φθάνει με την Courier. Έαν η συσκευασία ενός προϊόντος βρίσκεται σε κακή κατάσταση μην παραλάβετε και επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν τυχόν το παραλάβετε και διαπιστώσετε μετά οτι βρίσκεται σε κακή κατάσταση η συσκευασία καλέστε μας για να κανονίσουμε την άμεση αντικατάσταση. Και στις δύο περιπτώσεις τα έξοδα αποστολής τα αναλαμβάνουμε εμείς


Για να επιστραφεί το προϊόν θα πρέπει
Για να επιστραφεί ένα προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται σε συσκευασία και αυτή να είναι στην αρχική μορφή της όταν παραλήφθηκε 

Ολική ακύρωση παραγγελίας
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί εφόσον δεν την έχετε παραλάβει. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ακύρωση ενός μέρους της παραγγελίας
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών έτσι ώστε να ακυρωθεί το μέρος της παραγγελίας που δεν επιθυμείτε

Επιστροφή χρημάτων σε ολική ή μερική ακύρωση παραγγελίας
Εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας τότε τα χρήματα σας θα επιστραφούν σε αυτή μέσα σε 4-5 εργάσιμες μέρες. Εάν η πληρωμή έχει με αντικαταβολή ή κατάθεση στην τράπεζα τότε θα πρέπει να μας δώσετε έναν λογαριασμό τραπέζης στον οποίο είστε δικαιούχος έτσι ώστε να σας επιστραφούν τα χρήματα σε αυτόν άμεσα

Έξοδα επιστροφής για λόγους μη αρεσκείας
Τα έξοδα για λόγους μη αρεσκείας του προϊόντος τα αναλαμβάνει ο πελάτης.

Προθεσμία επιστροφής προϊόντος
Η προθεσμία για να μας επιστρέψετε το προϊόν είναι 14 ημερολογιακές ημέρες