Πολιτική Επιστροφών
Συσκευασία σε κακή κατάσταση
Παρακαλείστε να ελέγχεται την συσκευασία όταν φθάνει με την Courier. Έαν η συσκευασία ενός προϊόντος βρίσκεται σε κακή κατάσταση μην παραλάβετε και επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν τυχόν το παραλάβετε και διαπιστώσετε μετά ότι βρίσκεται σε κακή κατάσταση η συσκευασία καλέστε μας για να κανονίσουμε την άμεση αντικατάσταση. Και στις δύο περιπτώσεις τα έξοδα αποστολής τα αναλαμβάνουμε εμείς.
Επιστροφή προϊόντων (για ατύπωτα προϊόντα)
Για να επιστραφεί ένα προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται σε συσκευασία και αυτή να είναι στην αρχική μορφή της όπως παραλήφθηκε.
Ολική ακύρωση παραγγελίας (για ατύπωτα προϊόντα)
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί εφόσον δεν την έχετε παραλάβει. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα.
Ακύρωση ενός μέρους της παραγγελίας (για ατύπωτα προϊόντα)
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα έτσι ώστε να ακυρωθεί το μέρος της παραγγελίας που δεν επιθυμείτε.
Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε προϊόντα που είναι τυπωμένα ή κεντημένα.
Επιστροφή χρημάτων σε ολική ή μερική ακύρωση παραγγελίας
Εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας τότε τα χρήματα σας θα επιστραφούν σε αυτή μέσα σε 4-5 εργάσιμες μέρες. Εάν η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή ή κατάθεση στην τράπεζα τότε θα πρέπει να μας δώσετε έναν λογαριασμό τραπέζης στον οποίο είστε δικαιούχος έτσι ώστε να σας επιστραφούν τα χρήματα σε αυτόν άμεσα.
Έξοδα επιστροφής για λόγους μη αρεσκείας
Τα έξοδα για λόγους μη αρεσκείας του προϊόντος τα αναλαμβάνει ο πελάτης.
Προθεσμία επιστροφής προϊόντος
Η προθεσμία για να μας επιστρέψετε το προϊόν είναι 14 ημερολογιακές ημέρες.